Hahaha, fan vad du ljuger...

...sa en vän till mig alldeles nyss efter att ha läst det jag skrev om Dominikas debattartikel. Och i ett ögonblick av klarsyn och insikt så förstod jag att hon hade helt rätt!

För precis minuterna innan, satt vi på MSN och pratade om hur trist det är att all hysteri kring fågelinfluensan verkar ha lagt sig, och hur man kanske borde plantera fejkade skräckhistorier för att få liv i diskussionerna igen *S*
Hon föreslog en historia om hur man "i Tyskland upptäckt att fåglarna blivit aggressiva och nu attackerar barn och katter", och min strålande idé var att skriva typ: "Hmmm... gråsparvarna flyger så vingligt, och hoppsan, där ramlade en ner och dog... och shit, ungarna är ute och leker"
*S*

Läskigast av allt: Jag trodde faktiskt på mig själv när jag skrev förra inlägget, jag insåg verkligen inte min egen elakhet ;-)

Dominika, jag joinar klubben! Och jag tror jag har en värvning på gång också *haha*

Inga kommentarer: