Det finns ondska i världen...

...och dess överstepräst heter POLLEN!
Jävla satans elände. Jag HATAR pollen... innerligt!
Och blunda om det gör ont, det här är min blogg och jag svär så mycket jag vill. Om du kunde känna hur mycket mina ögon kliar så skulle du också svära, minst lika mycket.
Helvete! AAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!
Det är den 9 maj, jag bor på ett förbannat kalfjäll och det kliar REDAN så att ögonen håller på att trilla ur huvudet. Helvetes jävla vårjävel.
SNÖÖÖÖÖ, kom tillbaka. Allt är förlåtet!

1 kommentar:

Vi på Kantarellen sa...

Va´fan, dom svordomarna kunde jag ju redan.

De nyaste svordomar som min käre make har lärt mig handlar inte så mycket hin håle och hans bostad, utan lite mer åt de nedre regionerna på människan. :-)

Förutom det, jag känner med dig vad gäller allergin, men inte riktigt så mycke att jag vill önska snön tillbaka. Vi får bara hoppas att den där första djävulska blommningen går över fort.