Nu ska ni få höra...

Ibland när jag skriver så går fingrarna av sig själva, t.ex. nu.
Egentligen kan jag inte skriva utan att titta på tangentbordet, men ibland gör jag det ändå. Jag kan komma på mig själv långt in i en mening, att jag faktiskt inte förstår hur jag kan skriva utan att titta ner, för jag KAN ju inte skriva utan att titta ner.
Typ... eller nåt. *snurr*

Och då tänker jag såhär... för någon vecka sedan köpte jag ett par skiiitsnygga skor, men med rätt hög klack. Och jag kan inte gå med höga klackar, men jag ska göra det ändå! Smart va? :-)

2 kommentarer:

smultronpaj sa...

Lite som humlorna då eller? De kan inte flyga men de gör det ändå.

Anonym sa...

Jag fick nåt sorts "jag måste vara feminin"-besvär när jag nyss fått fia så jag köpte ett par högklackade skor som jag haft typ två gånger. det höll inte i sig speciellt länge. Har hört att många blir så efter att ha fött barn!

för övrgt kan jag skriva utan att titta jämt! jag är bäst! jag har kunnat det i säkert 8 år nu! jag har klarat att skriva alfabetet på under 3 sekunder! (det är sant)