Ren skräck...

Alldeles nyss uppgraderade jag till Blogger Beta. Lite motvilligt eftersom betaversioner sällan är någon riktig höjdare, men det verkar bli problem med kommentarsfunktionen om man INTE gör det (har jag hört).

I alla fall så läste jag informationen noooooga, och det stod tydligt att bloggen med innehåll följer med i uppgraderingen, men ändå satt jag och tuggade på naglarna i ren skräck medan den flyttades över... "bloggen flyttas, vi mejlar dig när det är klart" typ.
Sällan har jag varit så rädd... men det funkade.
Kanske dags att ta en backup på bloggen, jag insåg just att jag kanske skulle förtvina och döööö om den försvann ;-)

Andra bloggar om:

1 kommentar:

Miiaoo sa...

Ja, tusan vad bra det är att du finns i beta numera! Äntligen kan jag få skriva onödiga kommentarer!! ;o)
Det har ju som bekant inte funkat innan...