S.F.O.S.O.D.O.P.S

Har hon ramlat och slagit sig, undrar ni kanske?
Nej. Däremot har hon insett att det finns fler som hon i världen *S*

S.F.O.S.O.D.O.P.S är en förkortning av:
Stödgruppen för oss som O(!)frivilligt drömmer om Peter Swartling

Hmm... hon HAR ramlat och slagit sig, tänker ni nog nu.
Nej. Faktiskt inte, även om jag förstår att ni undrar...

Vi är två medlemmar hittills (såvitt jag vet), men jag VET att vi inte är ensamma. Kom igen, kom ut ur garderoben och erkänn!
Min drömperiod var visserligen förra året, så jag känner mig relativt botad, men vi måste få ett stopp på detta!
Han kan inte få fortsätta terrorisera oss med sliskiga kärleksdrömmar på det där viset. Om det ändå hade varit sex med i bilden så hade det väl varit acceptabelt, men bara kärleksslisk? NEEEEJ! :-D

Sådeså.


Andra bloggar om: , ,

6 kommentarer:

Lilla Jag sa...

hahaha...jag kliver rakt ut ur garderoben och erkänner;

Jag har haft en liten förälskelse i den mannen sen första säsongen... En av mina många typer av män ;)

Miiaoo sa...

*S*

HAN skulle möjligvis kunna förekomma i en mardröm hos mig, men inte ens ddet bevärdigar jag honom med..=o)

Sophie sa...

Jag hoppade också att det skulle vara en mardröm... Å andra sidan så skulle jag hellre drömma våta drömmar om Marilyn Manson 0:o)

vandrarvild sa...

Vem fan är peter svartling?

Anonym sa...

*asg* Min man är nog lite P. Swartling typ så jag behöver inte drömma när han kommer hem.. Men i och försig så har han varit i Afghanistan sen februari. Åh.. gosh.. insåg vilken lång tid.

listoplisto sa...

vandrarvild: Peter Swartling är juryns ordförande i "Idol"

http://sydsvenskan.se/nojen/article117374.ece