Totto my friend *S*

Littorin täpper till kryphål i a-kassan

Ni vet på Gröna Lund och Liseberg... där finns det såna där femkampsprylar, olika små stationer med skojiga lekar, typ skjuta älg, spruta vatten, kasta boll och så förstås.... banka groda. Banka groda, finns med olika variationer, men den där prylen där man står med en slägga/hammare i handen och ska banka ner grodor eller andra prylar som ploppar upp ur små hål.

Så ser jag Sven-Otto Littorin framför mig just nu...
Hahaha, de arbetslösa fuskar. Bort med deras pengar - BANK
Hoho, de tror de ska kunna smita undan mina nya regler - BANK

Och i min bild har han en galen blick och fnittrar hysteriskt medan han bankar.
Vilka konstiga saker man kan se för sitt inre öga ibland. ;-)


Andra bloggar om: , ,

1 kommentar:

Lilla Jag sa...

Hihihihi, hahahaha, hohohohoho.... Vilken syn jag fick framför mig *S*