Vuxenpoäng

Jag veeeet att jag sa att jag inte ska hålla på med såna här fåniga tester och grejs, men hallå... vuxenpoäng är ju viktiga saker. So here goes...
Testet är förresten knyckt från versrymden.

Jobb (1p) - Nej, inte för tillfället
Visitkort (1p) - Näääää
Konferens (1p) - Utan jobb ingen konferens...
Bor hos föräldrar (-2p) Oh God NO!
Vara förlovad (1p) - Nå jo
Vara sambo (1p) - Nå jo, det också
Vara gift (2p) Jopp
Skild (3p) - Njet
Äga villa (2p) - Ja
Ha en bil (1p, kombi 1p) Två bilar, en kombi, en sjusitsig ;-)
Hund (1p) - Nej, inte nu längre
Lån (1p) - Finns det nån som INTE har det?
Gemensam ekonomi (1p) - Självklart
Pensionsspara (1p) - Nej
Storhandla (1p) - Såklart :-)
ICA-kundkort (1p) - Javisst, då får man ju bonuscheckar som man kan köpa mjukdjur för!
Använda rabattkuponger (2p) - Det händer
Äga hushållsassistent (1p) - Ja faktiskt...
Äga diskmaskin (1p) - Går det att leva utan?
Dubbelsäng (2p) - Natürlich
Ha julgran på julen (2p) - O ja, pyntad och klar till Lucia
Gråa hår (1p) - Nej
Celluliter (1p) - Hihihahahahaaaaa... ööööh.... ja!
Prenumerera på morgontidning (1p) - Nej
Lösa sudoko (1p) - Det har hänt
Välja att inte svara i telefon (2p) - Jopp
Putsa fönster (1p) - Nödvändigt ont, typ vartannat år
Svampplockning (2p) - Näää
Långfärdsskridskor (1p) - Aldrig i livet
Parmiddag (1p) - Hinner inte
Vinprovning (1p) - Skulle vilja
Danskurs (1p) - Skulle inte vilja utsätta andra för det ;-)
Partaja till gamla 70-talshits. (1p) - Oh yeah
Dricka konjak alt. calvados till kaffet (1p) - Uäääh
Däcka före 23.00 dagligen (1p) - Ofta, men inte alltid
Föredra soffan hemma före krogen/puben med bästa kompisarna (1p) - LÄTT!
Spela Bingolotto (1p) - Neeeeeej, no, nope, njet, nein
Tycka att Ernst Kirchberger är en riktig pudding (1p) - KIRSCHSTEIGER!!! ;-)

Ha höftproblem (1p) - Nä
Köa till Allsång på Skansen kl 7 på morgonen (2p) - Skulle inte falla mig in
Bli förundrad över “ungdomen idag” (2p) - Haha, varenda dag!!!

0-15 p - INTE gammal
16-25 p - Börjar barka ditåt…
Över 25 p - Nu är du där

Suck, det var ju inte ens en match det där.... jag fick typ 30 poäng *S*


Andra bloggar om:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmm... snart är jag också där. 22 poäng - Hjälp!

Lilla Jag sa...

Shit och pannkaka! Jag fick 33 poäng! Innebär det att det är typ..tantvarning på allvar här eller?!