Partygirl

Pust...återhämtad efter partyfredag följd av bakislördag.
I den officiella svartbaren på våning tre hade vi porrbelysning (sjal över lampa, man tager vad man haver), lyssnade på Mix Megapol (återigen, man tager vad man haver) och det hinkades bubbel som aldrig förr (nu låter det som att det var många som hinkade bubbel, i själva verket var det jag som stod för hinkandet).

Efter middagen var det väldigt intressant att stå i åsiktsmaffian på läktaren och observera dansstilar nere på golvet. Ännu mer intressant att observera folk som försvann in bakom kontorsdörrar och aldrig kom ut igen... i veckan hörde jag ett rykte som sa att dessa fester brukar kallas "vem tar vem"-fester, och det verkar ligga något i det.

Helgens konstigaste upptäckt var dock att det faktiskt går att vakna på en lördagmorgon, vara bakis som f-n och ändå känna att det ska bli kul med nästa jobbfest.
Livet leker :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som spännande fester :-)

Lilla Jag sa...

Ditt dekandenta sälle! Jag är CHOCKAD!! Mix Megapol - på en fredag!!

;)

Anonym sa...

GOSH! Där skulle jag gärna varit med och glott på intrigerna *mohahah* Själv har jag också busat på översta våningen och utnyttjat toaletten för hemliga saker :p

Anonym sa...

Mäh... Sophie, har du hånglat på min våning??? *S*