Bloggen goes miljövänlig

AktaGraco (säljer bilbarnstolar och grejs) har kommit på värsta grejen för att spara på miljön. Fast jag vet inte om de har tänkt på det själva...

På sin sida skriver de om bilstolen RallySport:


Bältesstolen Rallysport har Graco Pedic® skum i sitsen för att bli extra skön. Två mugghållare med plats för lite av varje gör resan lite kortare.
Å ja ba... men hallå... släng in några mugghållare till så är man framme innan man ens har startat. Magic mugghållers liksom. Ba.

Fatta vad mycket koldioxidutsläppen måste minska då!!! Helt sjuuuuukt bra ju.

1 kommentar:

GIS-mormor sa...

Herregud Listoplisto! Har du fått bloggfrossa? Jag vilar - du skriver, du vilar - jag skriver...

Kanske är det öroninflammationen? Jag kanske skulle skaffa mig en sådan jag också? - Neee...

Hoppas du känner dig lite bättre nu