7 sanningar

Det går ju inte att ignorera en utmaning från Marcus Birro, så här kommer det... 7 sanningar om mig

1. Jag läser alltid när jag sitter på toa
2. Jag avskyr att åka skidor (men bor där det är vinter 7 månader om året)
3. Jag älskar ost, skulle nog kunna leva på bara ost
4. Jag är en sjukt dålig förlorare
5. Jag avskyr att kräkas, nästan på gränsen till kräkfobi
6. Jag äter inte lever eller blodmat, men älskar leverpastej. Knasigt
7. Jag tror ofta att folk glömmer bort mig eller inte lägger märke till mig

Utmaningen går vidare till alla som känner sig manade :-)


Andra bloggar om

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bah, jag kan komma på mycket mer intressanta sanningar om dig... Dessa kan köpas mot betalning. ;-)

Lollias sa...

Ösch... (jo, det ska vara med ö)
Varför måste du göra så här mot mig! Jag som inte kan motstå...