Jag. Hatar. IKEA.

Kan någon förklara för mig varför man kan beställa otympliga plastbackar, men inte platta oömma saker som är packade i påse?
Man kan beställa en ful jävla soffa i "fräsig mörkbrun" färg, men inte konsoller till hyllplanen jag behöver (som man förstås kan beställa).
Man kan beställa svarta och vita förvaringslådor, men inte gröna och röda i samma serie? Man kan beställa en bordslampa i GLAS men inte en skrivbordslampa i metall?

Jag. Hatar. IKEA. Så. Jävla. Mycket. Just. Nu.


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

3 kommentarer:

Lilla Jag sa...

*räcker över whiskeyflaskan*

listoplisto sa...

*tar en djup klunk*

Anonym sa...

Herre Gud!!! Vilken lördagmorron. Jag är glad att mina barn är vuxna sen länge. Tycker du är jätteduktig som fixar det med 3 småttingar.
kram från farmor till fyra små juveler