Sugen på semester?

Varför inte ta en tripp till Hotel Guscio i Italien? Kanske lämna en kommentar på den svenska webbsidan också? Missa inte de hysteriskt roliga rullmenyerna!! *fniss fniss*

Jag daterar personliga...den var enkel, mitt namn är listo plisto.
Jag bor på Han placerar hennes 36
Jag väljer nog att varken lämna ut min bestämda eller min cellulära telefon
Synd att jag inte är född i Öppnar hennes, det är en trevlig vårmånad, men mitt tillstånd civila är i alla fall att jag är konjugerad eller till.
Hmm... nu ska jag sortera vad jag bryr. Vad bryr jag? Jag tror jag begär inviarvi Mitt personal kommentar.

Åh neeeeeej, han utplånar alla. Fan. Gör om, gör rätt *fniss fniss*
Undrar om Hotel Guscio får många svenska kunder... *S*

Länktipset hämtat hos Monica


Läs även andra bloggares åsikter om

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha fy fan vad kul den var :-D

Anonym sa...

Ha ha jag skrattar så att jag gråter! :-D

GIS-mormor sa...

Herregud! DET FINNS MER!!! Kolla in sidan med priser!!! klicka här

Blue sa...

1. Tårarna trillar medan jag läser länken. Jag bestämde mig för att bo på "bakgata". Låter lagom suspekt...stackasch stackasch..vem har översatt? Men det är nästan så man vill tacka översättaren / översättningsprogrammet för dagens, kanske årets gapflabb.

2. Tjooooo....din sida är läsbar igen och inte suddig (var lite orolig för att det var mig det var fel på och att tanten behövde starkare läsglasögon :o)

3. Kommer inom tio minuter att lägga upp en soluppgång till dig från Härliga Göteborg eftersom jag var uppe i svinottan imorse och inte kunde motstå att slå Kiruna på fingrarna när det gäller vackra soluppgångar...eller inte...du får se ;o)

Anonym sa...

Hehe, kul att du sprider den vidare.

Gå in på huvudsidan och titta hur de hanterat övriga språk också, engelskan går inte av för hackor den heller. :-D

Lilla Jag sa...

Hahahaha, är detta sant?? Jag tror jag vill ha ett rum med människor och en stolpe, gärna i månaden hennes... ;)