Bloggen needs a new pair of shoes

Jo alltså jag såg ju Debatt i veckan, om bloggerskor som tjänar en massa pengar på reklam och testprylar och grejs. Och så tänkte jag att okej, jag har ingen modeblogg, jag är inte 17 bast och supertrendig, jag är inte spinkig och sådär 17-år-blond-med-läppglans-snygg.

Men jag är inte den som är den, så jag erbjuder mig att testa ett par såna här MBT-dojjor, helt gratis!
















I repeat; jag erbjuder mig att testa dessa dojjor helt utan att ta betalt. Och jag lovar att tala gott om dem efteråt, även om de skulle råka vara osköna som f-n.

Eftersom man inte ska fråga en dam om hennes skostorlek offentligt så går det bra att kontakta mig via min bloggmejladress (finns till höger på sidan).

Okej? Då säger vi så.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

*asg*