Hej Qatar

Statistiken talar om att bloggen idag har haft besök från Finland, Nederländerna och Qatar. Hej på er. Ni har förmodligen gått fel, i så fall är dörren där borta *pekar*
Har ni mot förmodan hamnat rätt så hoppas jag ni förstår svenska. Min finska är rätt begränsad (förutom svordomar), min holländska är begränsad till "gouda" (what can I say, jag gillar ost), och qatarianska är jag jättedålig på.

Du som sökte på fotfil fakta och hamnade här; välkommen. Jag har en fotfil, jag kan ta en bild på den och skriva ner lite fakta. Mejla om du är intresserad.

Du som ville hitta 80 tals dricka kan kila vidare. Det blir automatiskt matchstraff om man särskriver. Gör om, gör rätt och kom tillbaka sedan så kan vi snacka lite :-)

Och ni (verkar vara många) som då och då söker efter Bruno Wintzell, till er kan jag bara säga att jag delar er sorg. Jag saknar också Bruno. Jättemycket.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

3 kommentarer:

Lollias sa...

What can I say?

LISTOPLISTO E BÄST!

Har satt upp din "blääääppp määääj!" på jobbet, snett bakom skärmen, och skrattar åt den varje gång. Flera gånger om dagen, dessutom.

Den här kommer inte att hamna på jobbväggen, men den gav mig ett skrattblött tangentbord. Inte fy skam så här på en ondsdagskväll!

listoplisto sa...

Men det var väl j-a på tiden att du dök upp igen ;-)

Är ni friska nu?

Anonym sa...

*garv*
Ibland undrar man verkligen hur Google och liknande fungerar, folk kan hitta ens blogg av de mest skilda anledningar.

Jag får rätt mycket sökträffar till min släktforskningssida, vilket inte är så konstigt, eftersom det finns så mycket namn som kan ge träffar.

Men att få träffar på något man inte ens skrivit om var nytt... :-D