Mello 4 - Karlskrona

Bättre sent än aldrig, eller hur? ;-)


Niklas Strömstedt - Zzzzzz.....Zzzzzzzzzzzzzzz.....

Calaisa - Mmm... aj lajk. Jag gillar Calaisa sedan tidigare, och det här lät väldigt Calaisigt. Helt okej.

Daniel Mitsogiannis - Gaaaah, jag hade hoppats på bättre. Okej låt, okej framträdande, snygga kläder. Killen är sjukt charmig, men jag hade verkligen hoppats på bättre än så...

Linda Bengtzing - joinar BWO i skaran "vi som kan göra samma låt om och om igen och garva hela vägen till banken för att det funkar så bra". Men okej, det var rätt bra. Det funkar i Mello.

Nordman - hangarounds till BWO och Bengtzing men lirar mer i gänget "det funkade 1994, kanske kan det funka nu också om vi gör samma sak?". Men nä, ingen höjdare. Vi får i alla fall se häxbränning live här i Kiruna till helgen, det är ju lite action. Eller nåt.

Sibel - Oooh, tjejen kan verkligen sjunga. Jättekul att hon kommer till Kiruna!!! :-) Och vad vacker klänningen var!

Fronda - Studs, studs, studs, jogga på stället, reggae-betala-hyran-hiphop-pop-nånting. Hallå? Jag var livrädd att det skulle bli veckans "Frida", tur att folk var klokare än så.

Charlotte Perrelli - Jag höll faktiskt tummarna för ett favoritfall, jag hade velat se henne i Andra chansen. Men hon var så sjukt överlägsen så det var inte ens kul.

Nu är i alla fall startfältet för Andra chansen klart. Jag ser fram emot fredag och genrepet, det ska bli jättekul. Innan dess ska jag ha en 15-minutersdejt med en Andra Chansare på torsdag... men mer om det en annan dag :-)

Och eftersom jag inte har lagt in några bilder från bloggträffen tidigare, så gör jag det nu. Uppifrån och ner; Sibel, Daniel Mitsogiannis (med Michael Michailoff i bakgrunden) och så the Nicole och Brandur längst ner.












Inga kommentarer: