Mello genrep

Då var genrepet avklarat. Det var rätt okej att sitta på första raden mitt framför scenen, men jag är glad att vi har platser lite längre bak i morgon.

I kväll var det Caracola och Suzzie Tapper som gick vidare till finalen i Globen. Fast bara på låtsas förstås. Det hände inget spektakulärt eller så. Luuk var stabil men vissa saker behöver slipas på till direktsändningen.

Det var förresten löjligt lite folk i arenan, vilket är märkligt med tanke på hur svårt det har varit att få tag på biljetter, fram till för nån vecka sedan när det plötsligt dök upp hur mycket biljetter som helst.

Artisterna var också stabila. Suzzie Tapper var riktigt bra, och Sibel vill man bara spöa för att hon har så förbannat bra röst. Carola och Andreas kan man lika gärna se på TV, det är liksom ingen skillnad. Pyro är kul, det blir stekhett på första raden när det eldas på scenen.






















Babsan körde lite förshow, det var Babsigt... en av mina kollegor fick sig en svängom ;-)




















Och fartigast i kväll var Caracola




















I morrn är det dags på riktigt. Ni som inte är i Arena Arctica då, kolla på TV för det kommer en del läckra Kirunabilder i programmet :-)


1 kommentar:

angryinch sa...

Du är snabb :)
Jadu... Jag kan ju säga att elden brände även långt bakåt! Shit, jag trodde ögonbrynen skulle falla av!
Och apropå Carolas framträdande... Då satt jag och Karola och tog idolbilder på oss själva istället :) Sibel däremot var riktigt grym! Åh så bra hon var, och söt! Och hon Therese, operatjejen... Jälklar vilken röst! Det är mina favvisar! Plus Nordman :)