Fyll i fem

Fyll i fem saker under nedanstående punkter. Du får inte skriva i sådant som alla skulle skriva under på - till exempel “Jag vill inte ha: Sjukdomar”.

-------------------------------------------------------
Jag är: trött, glad, förkyld, envis, Internetberoende

Jag är inte: smal, trendig, elak, välsignad med förmågan att gå snyggt i höga klackar, snål

Jag tycker om: min familj, mina vänner, lugn och ro, bubbelvin, LOST

Jag tycker inte om: mobbing, missunnsamhet, lever, särskrivningar, fotboll

Jag vill ha: sviiiinmycket pengar så att jag kan köpa allt jag vill och inte behöva jobba heltid, vår så att snöhelvetet försvinner, jättebra självkänsla, fler timmar på dygnet, en bättre snöskyffel

Jag vill inte ha: öroninflammation, övervikt, vinter, ett liv utan barn, en snöskoter

Jag har: ett bra liv, en underbar familj (i alla fall när barnen sover), ett bra jobb, bra vänner, bra förutsättningar att klara en svältkatastrof ;-)

Jag har inte: tråkigt, fobi för dammråttor, skoskav, så mycket skrivinspiration för tillfället, sett en kärleksfilm med Micke Persbrandt förut (men ska göra det idag)
-------------------------------------------------------

Listan hittades hos Pippi. Gör en du med :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Roligt att du hakade på :) Håller för övrigt med om SMHI:s inkompetens ;) Har för övrigt börjat fundera på om det är nästa istid som är på väg och på hur mycket snö det rimligtvis kan falla i april...