Ta hit mina 15 grader

- Jag har bränt mig på armarna, det är så varmt här. Hur har ni det?

- Det har snöat hela jävla dagen och varit som mest +3 grader

- Vad säger du?

- Mhmm. Jag dör

- Vi har 26 grader här. Bor du verkligen i Sverige?

- Nä, det verkar inte så va?

- Jag tror att du egentligen bor på Nordpolen

- Eller i Sibirien

- Mäh, du pratar ju inte ryska

- Men pratar de svenska på Nordpolen då? Eller är vi bara synnerligen språkbegåvade båda två som förstår varandra?

- Hmm kanske tillhör du ett svenskt nomadfolk som bor periodvis på nordpolen. För hur kan det vara 26 grader här och snö hos dig? Det är ju rätt orimligt.

- Väldigt märkligt faktiskt

- Det känns som att jag är skyldig dig typ 15 grader

- Du är absolut skyldig mig minst 15 grader

- Barnen har badat idag, vi har en pool på altanen

- Ah... bada isvak, det känner jag igen

- See...du måste bara tänka positivt. Det är inte kallt, det är warmish. Porerna drar ihop sig

- Ja och alla vill ju ha mindre porer, eller hur?

- Är ni fortfarande förkylda?

- Ja, jävla fan. Jag har fortfarande helt taskig röst och ont i halsen

- Hahahaa, jag läste "taskiga bröst"

- Ja, brösten har blivit grymt hängiga. Jävla förkylning!!!




Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

1 kommentar:

Blue sa...

BWAHAHAHAHAHAHAH! Kolla mina bilder från mobilbloggningen idag.

Det har bara varit sisådär 22 grader här, lätt bris, båttur i sex timmar och 18 grader i vattnet.

BWAHAHAHAHA igen!

Där fick du för att du skrattade åt mina snöbilder på påsk.

;o)

*solbränd i ansiktet skrattar hon lite till*