Ooooh, impressive

Via Bloggkommentatorerna hittade jag in till hertiginnans blogg som vid första anblicken verkar vara ytterligare en sån där "ung tjej som har mycket pengar och vill vara cool"-blogg, vilket naturligtvis väcker sjukt mycket reaktioner.
Men läser man lite mer så ser man att hertiginnan är galet bra på det hon gör, d.v.s att veta vilka knappar hon ska trycka på för att reta upp folk så till den milda grad att de skicka arga mejl till henne för att t.ex. tala om att hon är fet (vilket hon naturligtvis inte är).

Det är blogghumor på hög nivå, och fascinerande att det är så enkelt att få folk att bli förbannade, och nästan vackert att se hur varje kolugnt svar från hertiginnan för folk en centimeter närmare att slå i taket och implodera av irritation.
Hertiginnan har en sällsam talang, det råder ingen tvekan om det!

cigarette disposal bins

3 kommentarer:

anna wintour sa...

tack tjejen du har verkligen förstått vad det är jag gör på bloggen. Jag vill bara vara ärlig mot mina besökare och inte spela falskeligen blyg när jag inte är det.
kram

www.veckomagasinet.se

jag har skrivit om dig

Anonym sa...

jag tkr precis som dig, det är verkligen underhållande att se hur irriterade folk kan bli över en blogg. skrev ett inlägg om det jag med, läs gärna =)

Dolce Mavi sa...

Anne kan sin grej och jag diggar det verkligen =)