Utmanad

*Din senaste insikt/aha-upplevelse
Att jag faktiskt har ett grymt bra liv, att jag gör saker som jag vill göra och att jag mår bra.
Konstig aha-upplevelse kanske en del tycker, men efter de senaste åren är det inget som jag tar för givet.

* Din senaste observation av saker eller återkommande mönster(som att du tycks stöta på ett visst namn hela tiden eller se en viss typ av saker - ex fågelfjädrar på de mest underliga ställen - eller för tredje dagen i rad får tipset om ett visst ställe av vitt skilda människor o s v)
Jag har tänkt och tänkt... men jag kan inte komma ihåg. Jag brukar dock notera såna grejer, så det kanske betyder att det är länge sedan det hände.

* Din senaste starka dröm som du inte kan sluta tänka på/glömma
Jag drömde i natt att jag ägde en hamburgerrestaurang. Det var en väldigt intensiv och tydlig dröm som mest handlade om hur jag skulle effektivisera så att det bara skulle ta 2 minuter istället för 4 att få sin mat, för det skulle jag tjäna grymt mycket mer pengar på. Det landade i att hamburgarna skulle förkokas för att sedan stekas färdiga på beställning.
Jättekonstigt... men jag hade snygg inredning!


Jag skickar utmaningen vidare till Cecilia, Lollias, Blue, Hedgehog-Sara, Pyret och alla andra som känner sig manade!

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Yeah.

Right.