Det var en gång...

...två tomater som skulle gå över en väg. Den ena blev överkörd, då sa den andra: "Kom ketchup så går vi".

Åsså ska vi kolla på en myggdödarmaskinpryl idag. Den kostar över femTUSEN spänn och ser ut som en båtmotor, men allvarligt... om den tar död på myggen (gärna på ett plågsamt sätt) så är det ett billigt pris att betala.
Men visst är det så att man återigen ifrågasätter sitt eget förstånd när man inte gillar snö, inte gillar mygg och bor i frikkin' Kiruna där det typ inte finns något annat än snö och mygg. Nåväl, om man inte har det i huvudet så får man ha det i plånboken. Tydligen.

Åsså vill jag shoppa annat än myggdödarmaskinprylar. Typ skor...från gojane.com.




Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

3 kommentarer:

Blue sa...

Ohhh...du är så in the danger zone att ta klivet över i modevärlden i hop med mig.

Känns bra?

;o)

listoplisto sa...

Jag fattar ingenting. Någon har tagit över min kropp, men så länge det inte gör ont så orkar jag inte protestera ;-)

Blue sa...

Det gör inte ont, och förhoppningsvis är du bara i förstadiet tillsammans med mig.

Vi har åldern emot oss när det gäller att posera som en kissenödig 17-åring ;o)

I alla fall jag...

(Och att shoppa ÄR balsam för själen. Det eller Valium. Och jag tror att det är lättare att få tag i skor än i Valium?)