Jag tror minsann...

...att vår herre har problem med mjäll. För jag vet inte hur man annars ska förklara det där vita som ramlar ner från himlen i rask takt.

Igår var det helt underbart höstväder och vi var ute flera timmar och krattade löv och plockade undan sommaren från tomten. Det låg kvar lite frost på marken hela dagen och vi konstaterade att vi nog var ute i sista sekunden med höststädningen. Så rätt vi hade...



Min och Sussies after work blev riktigt lyckad. Vi åt gott, drack gott och lyckades med konststycket att bli bjudna på dryck av vilt främmande människor. Och ja Blue, vi pratade med dem ;-)
Vi var igång ända till klockan var närmare ett, något som med våra mått mätt får ses som en gigantisk succé. Tiden går fort när man har roligt.

I morrn är det måndag igen, och dags för jympa. Jag är sjukt duktig, det är inte ens lite jobbigt att gå på jympa två gånger i veckan. Men jag litar inte ett dugg på mig själv, det här går säkert snart över ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kommer hem om prick en månad och en dag =)