Jahaaaaa, jag ser ut som en apa???


Västergötskan tycker om min blogg lika mycket som en skrikande apa. Det tackar vi för ;-)
Reglerna säger att jag måste skicka vidare den där apan, annars kanske den börjar hemsöka mig på nätterna. Eller det säger inte reglerna egentligen, men jag tänker att det kanske kan skrämma någon?

Förresten skickade jag en gång en skrikande apa i present till en kompis. Det vore väl kul om ens bloggläsare skickade såna saker också som awards. Alltså inte just skrikande apor, men typ... presenter, choklad, diamanter och annat trevligt.
scuba diving in Thailand


Nåväl, till reglerna...
1. Nominera 3 andra bloggar som du själv gillar
2. De som mottagit awarden, och vill skicka vidare, skall lägga upp en bild på den.
3. Länka till bloggen du fick den ifrån.
4. Ge den vidare till tre andra bloggare & länka till deras sidor.
5. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så att de vet att de fått awarden.


Och de tre som får mina nomineringar är....
- Karriärmamman
- Karin - ketchupmamma
- Hemliga Damen (också mamma *S)

*traskar iväg för att tala om detta för de närmast sörjande*


4 kommentarer:

Västgötskan sa...

Det är nog mer att det är JAG som är den skrikande apan... ;-)

Karriärmamman sa...

Tackar, tackar...

Anonym sa...

Just det ja...hmmm...har glömt att berätta att den skrikande apan numer är apan med bara en (1) slängig arm. Och den skriker inte längre. En mycket sorglig historia. Faktiskt. Man ska inte ha skrikapor i fångenskap antar jag, åtminstone inte tillsammans med andra vilda barn.

Anonym sa...

Grattis till alla er skrikande apor!