Nämen hörni...

...så här kan vi ju inte ha det. Jag måste sparka liv i det här gamla åbäket igen... men det är ju sommar så allt går på halvfart och dessutom blev jag såklart sjuk precis när semestern började. Jag har varit rätt sänkt i tre dagar med feber, taggtråd i halsen och hela förkylningskitet men nu tror jag det börjar ordna upp sig.

I morrn är det födelsedag. Gravöl är på sin plats, jag fyller halvsjuttio. I väntan på denna sorgliga händelse tänker jag lyssna lite på vad mångubbarna hade för sig för fyrtio år sedan, på http://wechoosethemoon.org/


Förresten... du som hittade hit genom att googla på "hur klär sig en tjockis", är INTE bjuden på kalaset. Sådeså!
;-)


3 kommentarer:

Gealach sa...

Hur får du reda på vad folk googlat på för att hitta dig, egentligen? Skulle jag också vilja kunna...

Danitra sa...

Gealach: Google Analytics har den informationen och är för övrigt ett väldigt trevligt verktyg.

Lollias sa...

Jag hoppas att mina grattishälsningar gick fram! Jag SJÖNG till och med!

Och vaddå halvsjuttio? Jag är snart på RÄTT sida av fyrtio, livet blir ju bara bättre! (å jag är äldre än du)

KRAM!