Bruno, inte Brüno

Det är förvånansvärt ofta som folk hittar hit genom att googla på "Tutti Frutti", "Bruno Wintzell" eller någon slags kombination av de orden. Och "obduktionsbilder". Fast inte i kombination med Bruno W eller Tutti Frutti. Än i alla fall...

Networkingbloggen frågar "Stressar du av på semestern?". För mig är svaret enkelt: Nej.
Inte i år i alla fall. Första veckan var jag sjuk, andra veckan var jag sjuk (på bättringsvägen) och rev/byggde kök. Tredje veckan börjar i morrn, då går maken tillbaka till jobbet igen så jag ska vara själv med de tre huliganerna och köket som inte är färdigt än.
Med ofattbara mängder tur kanske sista veckan kan bli något som påminner om semester, men förmodligen inte. Jag kommer behöva semester efter semestern.

3 kommentarer:

Blue sa...

I hear you sister!!!!!

Karriärmamman som glömt lösenordet!! sa...

Jag behöver ALLTID semester efter semestern. Därför kommer jag alltid till jobbet första dagen med en paraplydrink och solhatten på sne. ;)

Sanne sa...

Nämen renoverar ni också kök? :-)