Ledsen och nedstämd? Behöver du muntras upp? Se hit!

Newsmill - Anna Anka - Jag vill bli en förebild för svenska kvinnor

Svenska pappor är tragiska med sina blöjbyten och sin jämställdhet. En riktig amerikansk man får panik om han är ensam med barnet i mer än 20 minuter. Amerikanska pappor lagar inte mat och stryker inte, de jobbar och försörjer sina familjer.

Fler lästips, litegrann på samma tema kanske... ;-)
Mullbergaskolan - med tro på lärande
Kära elever och föräldrar!
Igår eftermiddag kom en liten gosse från Sätraskolan förbi mitt hem och försökte kränga på mig årets variation av jultidningar: Jan Guillou, NHL-stjärnor 2010 och annat trams. Jag skickade givetvis iväg gossen tomhänt, men några tankar vilade kvar i mitt huvud:

1. Varför finns det så liten kristen litteratur i urvalet?
2. Varför säljer inte våra elever jultidningar?
3. Varför har inte Mullberga monopol på att sälja jultidningar i kommunen?
...

2 kommentarer:

Familjen Knas sa...

Nu har jag inte sett spektaklet som visas på 3:an bara läst valda citat av Fru Anka men jag hoppas verkligen att hon oxå är ett komiskt geni och inta så korkad som hennes uttalanden låter påskina, det vore alltför sorgligt

Anonym sa...

http://mylifelikejohanna.blogg.se