Om jag var diktator...

...eller ja, kanske inte diktator, men i alla fall en ond militärgeneral eller bara rent allmänt ond, och liksom gillade (eller kanske hade som jobb) att tortera folk för att få information (eller kanske bara för att vara elak, det är ju elaktema idag i min blogg)...
då skulle jag använda barnskrik (i synnerhet kolikskrik) som tortyrmetod numero uno. Jag lovar och svär att vem som helst skulle bryta ihop och sjunga som en liten sparv efter bara någon timme.

Fast det är rätt sällan sådana jobb annonseras ut i Platsbanken.
Synd.

2 kommentarer:

Lilla Jag sa...

Eller en tjatande 5åring...det du. Jag har skavsår i öronen!

smultronpaj sa...

För att inte tala om min obstinata treåring. Han gör allt tvärtemot vad jag säger och när han inte får som han vill lägger ha till med ett öronbedövande illvrål