Aaaaaah.....skrivkramp!

Nu förstår jag var bubblandet kom från! Jag var utvilad! Tjolahopp.
Under helgen har jag sovit sämre & känt mig tröttare, och genast går hjärnan ner på nåt slags sparläge där de mest avancerade tankarna låter ungefär "ugh... uggabugga... ugh"
Jag ska försöka veva igång motorn så kanske det blir liiiite klokare.

Jag tjuter som en liten mistlur när jag läser att Tille släppte taget igår kväll och äntligen är hos änglarna. Och tänker att jag är fullkomligt hjärndöd som ibland vill slänga ut alla mina barn i snön eller sälja dem billigt på Tradera eller eBay.
Men allt är ju relativt. Jag är tacksam över att ha friska barn, men jag kommer helt säkert vilja sälja dem många fler gånger innan de är vuxna, det är väl så det funkar antar jag.

Ugh ugh... totalt motorhaveri. Skriver kanske mer sedan. Hoppas det.

1 kommentar:

smultronpaj sa...

Ja visst är det märkligt att man kan vilja sälja sina barn, och det i samma veva som en annan har fått se sitt barn somna in. Mänskligheten är bara märklig alltså.