Harmonisk Eurovisionkväll...

...var det här ända fram till typ 23 eller nåt, när Hanna plötsligt vaknade och spydde ner hela sig, hela sin säng och mattan på golvet i sitt rum... det såg ut som en scen från Exorcisten, alternativt fyllefest för orutinerade 15-åringar. Jeeeesus säger jag bara. Hur mycket kräk ryms det egentligen i en tvååring?!?
Ja ja, sängkläder, täcke och kudde behövde ändå tvättas ;-)

Och heja Finland för sjutton! Från Mumintroll till Lordi, Finland går från klarhet till klarhet! Det är nästan så att jag funderar på att köpa Aftonbladet och klippa ut den piffiga Lordi-masken som de har med idag *hahahaaa*

På diskussionsforumfronten gjorde jag något som jag aldrig behövt göra förut, jag skällde ut en person så in i bomben. Idag blev inlägget bortplockat och jag fick en tillsägelse, men oj vad det var värt det.
Det är helt sanslöst att vissa får kasta "sanningar" omkring sig hur som helst, sanningar som är skickligt maskerade personliga påhopp... och grova sådana.
Nåväl, ordningen är återställd och jag fick göra min markering. Jag tror mig dessutom veta att den träffade precis där jag hade tänkt mig det.

2 kommentarer:

smultronpaj sa...

AAah, underbart med ärliga ilskna människor. Blir ju givetvis otroligt nyfiken på vad den diskussionen kunde tänkas handla om. Tänka tt du blev så arg att du blev varnad och bortplockad, det måste ha varit upplyftande.

smultronpaj sa...

jobbigt med kräk förresten....