Känner mig attraktiv idag...

...för när jag öppnade min mejlbox så hade jag fleeeera mejl från personer som vill ha sex med mig. Tänk... med MIG... gud så smickrande alltså. Fast jag känner inte igen namnen på någon av dem. Tina Thickson t.ex... jag tror inte jag har träffat henne någon gång. Inte BlondKimm_77 heller. Men de är säkert himla trevliga. Och de verkar ju gilla mig. Sånt gillar jag.

Nåväl... vi går vidare.

Saker jag har lärt mig den här helgen:
- Våra frodiga och fina rabatter framför huset består till 70% av ogräs... men som norrlänning blundar man gärna för det och försöker fokusera på att det faktiskt växer NÅNTING i rabatten utöver maskrosor...

- Man ska inte klippa gräs med handjagare iförd sandaler. Sandaler är nämligen alldeles utmärkta gräsuppsamlare. Fotsulorna och sandalerna får en mycket fin ljusgrön nyans som är omöjlig att tvätta bort.

Och så till mer sorgliga saker. Igår visades sista avsnittet av "Lite som du". Och jag vet ärligt talat inte vad jag ska ta mig till. Fan!

3 kommentarer:

smultronpaj sa...

det går att få ren fötterna men man är tvungen att använda fotfilen. Erfarenhetsbaserad fakta!

Anonym sa...

Gröna fötter? ska du bli alien eller hulk???

Lite som du begrep jag mej aldrig på. Somliga sa att det var det bästa ever på TV...? Huh?

sparris sa...

Separationsångesten efter avslutade serier skall INTE underskattas. ^^