Hihiiiiiii hahahaaaa *kiknar* hahaaahohohoooo

Lillemor lurades att köpa falska fettsugarplåster

"Plåstret påstås suga ut flera kilo fett genom fötterna. Experterna bara skrattar åt den nya bantarbluffen. Det gör inte Lillemor Mutka, 61: – Jag gick på det. Jag fattar inte hur jag kunde vara så dum."

Vet du en sak Lillemor? Jag fattar inte heller.

.
.
.
Tilläggskommentar en dag senare efter lite fler funderingar: Fatta vad mjukt och skönt det måste vara att gå upp på morgonen och ha ett kilo fett under fötterna som morgontofflor!!!

3 kommentarer:

smultronpaj sa...

Ja du. En del vill så gärna. Tur det, annars hade vi ju inget att skratta åt. Sorry men jag måste lägga ut länken på min egen blogg också.

Sophie sa...

Men håll med om att själva idén inte var dålig...

smultronpaj sa...

efter att ha läst ditt tillägg måste jag erkänna att jag gärna skulle ha ett par fettkuddar att trava runt på på morgonkvisten.

Som Sophie säger är det ju faktiskt synda tt det inte funkar på riktigt. Fatta vilken braksuccé det skulle vara.