Under muttrande protestgnäll...

...plockar jag upp den här boxarhandsken i storlek XXXXXXL, och lovar dyrt och heligt att sluta skräpa ner bloggen med sånt här i fortsättningen. Bara eeeeeen sista gång ;-)

Varit kär? Ja

Varit olyckligt kär? Ja

Blivit dumpad? Ja

Dumpat någon? Ja

Fått sparken? Nej

Sagt upp mig? Ja

Varit i slagsmål? Ja, i femman mot en kille i min klass. Vår lärare tittade på (?!?)

Rymt hemifrån? Nej

Haft känslor för någon som inte känt samma sak? Ja, men är inte det samma sak som olycklig kärlek?

Blivit arresterad? Nej

Blivit utkastad från krogen? Nej

Börjat gråta av en film? Jahadå

Börjat gråta av en låt? Jopp

Förlorat en vän? Ja

Haft en vän som mist livet? Ja, faktiskt fler än en...

Hånglat med en främling? Det kan jag varken bekräfta eller dementera. Visst låter det spännande? ;-)

Ljugit för en kompis? Ja

Skolkat? Ja

Sett någon dö? Inte människa, men djur

Rökt en cigarett? En gång när jag var 3 år. Jag blev tydligen grön i ansiktet... har aldrig rökt igen.

Varit hög? Nej

Spytt i en bar? Nej

Ätit sushi? Nej, jag är allergisk mot fisk och skaldjur

Varit kär i någon av samma kön? Nej

Åkt snowboard? Nej

Haft sex med någon av samma kön? Nej

Ljugit om din sexuella läggning? Nej

Köpt något totalt idiotiskt? Hahaha... och priset för årets dummaste fråga går till.... Finns det nån som inte har gjort det?

Somnat i skolan/på jobbet? Ja

Använt ett falskt id? Nej

Svimmat? Nej

Känt dig utstött? Ja

Hatat ditt utseende? Ja

Ifrågasatt ditt hjärta? Ja

Känt som om du håller på att dö? Ja

Gråtit dig själv till sömns? Ja

Pekat finger åt någon? Ja, det har jag säkert gjort

Sårat någon väldigt mycket? Helt säkert

Sovit på en busshållplats? Nej

Förstört en fest? Nej det tror jag inte

Varit ihop med en gangster? Nej

Pratat i telefon i mer än sex timmar? Nej, men 4 timmar en gång...

Fått utegångsförbud? Japp

Blivit aggressiv under en fylla? Nej, inte vad jag kan minnas

Är rädd för att titta på skräckfilm ensam? Ja

Tror på spöken? Har inte bestämt mig helt säkert ännu...

Tror på ett liv efter döden? Nej

Haft sex med en kompis? Nej

Brutit ett ben? Nej

Velat döda någon? Nej, inte vad jag kan minnas

Fuskat på ett prov? Nej, faktiskt inte

Haft en Britney Spears-skiva? Nä, men ett gäng Brittan-mp3:or från förr

Glömt någons namn? Oooooo ja, t.ex.... hmm... vad var det nu hon hette? ;-)

Älskar eller saknar någon just nu? Ja

1 kommentar:

Lilla Jag sa...

Va?! Inte kan väl du sluta med det här?! Jag som kallt räknat med att du sätta ihop listan över "3 saker"....