Men förihelvete!!!

Ursäkta svordomen, men det SNÖAR!

På riktigt.

Jag dör.


Andra bloggar om:

4 kommentarer:

smultronpaj sa...

NÄÄÄ, på riktigt??? Vi har sommarvarmt vi. En aning blåsigt kanske men sommarvarmt.

Lilla Jag sa...

Du skämtar?! Vart tog vårt svenska "lagom" vägen?! Vi har sommar i söder och vinter i norr...kan de inte kompromissa och bilda en allians ;) - vi vill ha hööööööst!

*ligger på knä och bankar hårt i golvet*

Anonym sa...

Tja, nu är det "vårt avlånga land" igen. Jag har suttit ute och njutit sol idag, haft tvätt på tork i ljummen sommarvind osv. Klämde lite på squashen och funderade på vilken dag till helgen den ska ätas som mognar härnäst.

Det här fashinerar mej mycket, men jag är osäker på om jag kan stava till det! ;-)

Sophie sa...

Jag som precis pratade med ett par människor i lördags och sa att det kan snöa från mitten av september =) Det gjorde det iaf när jag var liten, och tydligen även nu ;D