*hyperventilerar*

Jag ska på anställningsintervju.... *hyperventilerar*
Ville bara säga det :-)

9 kommentarer:

Lisette sa...

Det kommer att gå bra. Du är bäst!!!!

Anonym sa...

Ja, den som inte anställer dig måtte vara bra puckad, ärligt talat. Det vet vi ju alla vilket snille du är!


Håller tummarna. Massor. Verkligen!


(Förresten, vad är det för jobb?)

Lilla Jag sa...

Jag upprepar; AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

Grattis :)

En brasse-mammas mat och allt runtomkring sa...

Vad kul! Ska hålla tummarna för dig, ger dom dig inte jobbet direkt så referera till bloggvärlden så får dom se vilket snille du är :) Lycka till.

Anonym sa...

Tack för alla lyckönskningar!!!
Det är ett jobb inom Tullverket. Helt ny värld för mig, det vore kul att testa nåt sånt också :-)

Aradil sa...

Åh så spännande! Lycka till - jag håller tummarna!

Sophie sa...

Du är bäst! Det vet du! ;) Kommer du att få jobba med Bebban också? ;)

Anonym sa...

Heja, heja! Du fixar det! Du är en stjärna!

vandrarvild sa...

När ska du dit? Hur gick det? Charmade du dem totalt? Klart du gjorde!

Jag har en bekant som jobbar på tullverket. Hon har som jobb att leta efter nått som kommit bort. I pappersväg. Det låter rätt trist faktiskt men de verkar ha jäkligt bra stämning på jobbet i alla fall.