Åh neeeeeeeeeeeeeeej!

Här stoppas rymdfärden

Åh neeeeeeeeeej.... näääääj, naaaaaj, faaaaan vad trist.
Okej att resten av världen typ inte bryr sig om rymdfärder längre, men Christer bryr ju sig! *S*
Och jag, litegrann i alla fall.
Jag är egentligen rymdnörd, fast för tillfället har jag lite för många barn och lite för lite sömn i kroppen för att orka vara uppe halva natten för att se en uppskjutning.
Men jag spelade in det! Inte så mycket att titta på, kan man ju tycka i efterhand, men ändå...

Jag håller tummarna på söndag istället. Ändå kan jag inte släppa känslan jag har haft i många år redan... jag tror att det kanske inte är meningen att han SKA upp i rymden. Nå nå, jag hoppas att jag har fel :-)


Andra bloggar om: , , ,

1 kommentar:

Lilla Jag sa...

Alltså..det är farligt att bo på landet insåg jag imorse när jag såg rubriken "Besvikelsen stor! Rymdvakan kom av sig!". Min första tanke var; "ööööh...rymdvaka?!"

*S*