Lasse Brandeby i Singalong

Sing-a-long på TV3... inget särskilt bra program. Det känns som att de försöker vara nån kvickare variant av "Så ska det låta". Med varierande resultat.

However... i lördags råkade vi se ett avsnitt. Vanna Rosenberg var med (jag är lite kär i henne tror jag), och Lasse Brandeby var också med.
Ett av tävlingsmomenten hette "Norsk karaoke" och gick ut på att en tävlande skulle ha hörlurar på sig, få höra musik och försöka få sina lagkamrater att lista ut vilken musik det var. Sjunga, nynna, whatever.

Dan Ekborg tävlade för ena laget. Duktig, de fick flera poäng.
Lasse Brandeby tävlade för andra. Inte riktigt lika framgångsrikt, kan man väl säga. INGEN fattade en stavelse av NÅT han försökte få fram.

Överlägset roligast var i alla fall när man i rutan fick se att lurarna spelade Basshunters "Boten Anna".
Lasse Brandeby får ett konstigt uttryck i ansiktet, som en blandning av skräck, avsky och "jag fattar ingenting", innan han utbrister: "Det här är ingen låt.... det här är ingen låt..... vad ÄR det här??????", med panik i blicken.

Klockren analys Lasse! :-)


Andra bloggar om: , , , , , ,

3 kommentarer:

Aradil sa...

Nej, det missade jag! TV:n stod på och jag hörde Lasse göra något annat som inte lät bra, men den kommentaren skulle jag verkligen ha velat se :D

Blue sa...

Va? Och Boten Anna som jag gav noll existensberättigande för inte så längesedan i Cecilias blogg, du menar väl inte att han dissade den ;o)

Anonym sa...

JA! Jag såg det! Herregud vad jag skrattade :) det är inte ofta jag brister ut i asgarv ensam hemma, men då gjorde jag det :)