Prata Internetspråk IRL

Ett par timmar kvar till anställningsintervju!
*hyperventilerar*

Jag är tokigt nervös, det är nog ett bra tecken. Kanske.
Eller så får jag värsta anfallet när jag är där, och börjar prata Internetspråk IRL, typ sådär som folk visar citationstecken i luften med fingrarna, fast jag visar stjärnor (*) genom att knyta och öppna händerna och lägga in ord, typ *nervös* och "blinka" med händerna.

Tror ni jag får ett jobberbjudande på stående fot då?? *mohahaha*
Vad kul att säga *mohahaha* IRL förresten... det är nästan värt att testa ;-)

Nu ska jag stryka byxor. Om jag kan. FAN vad jag är nervös!


Andra bloggar om: , , , ,

6 kommentarer:

Anonym sa...

Glöm inte Ctrl+Z ifall du säger fel! :-D
Oroa dig INTE. Det kommer att gå superbra. Brukar jag ha fel eller?

Aradil sa...

*skrattar så jag viker mig dubbel*
Kan se framför mig hur du sitter där och gör stjärnor med händerna :D
Det kommer säkert att gå bra ska du se! :)

Lilla Jag sa...

*asg* Tänker på dig!! Det kommer att gå jättebra, annars så är ju AnneSophies tips suveränt! Får komma ihåg det själv....bara 2 dagar kvar...

Blue sa...

Ctrl+Alt+F4 är kanonbäst annars, stänger hela programmet och låter dig starta om.

Och jag föreslår att du *stryker* byxorna istället för att stryka dom.

Lycka till =)

Anonym sa...

Spännande spännande! Hur kändes det då? Jag håller tummarna benhårt!

Anonym sa...

Jaha, det var ju typiskt att vi skulle konkurrera om samma jobb sådär! :)

Nu vet jag inte om jag tänker hålla nån tumme för dig bara för det... Eller jo okej då, en till dig och en till mig. Vi kan väl dela på jobbet förresten?