Dum dummelidum

Okej... jag tål inte mjölk. Slarvar jag så får jag rätt jobbig värk. Inget nytt, inget krångligt egentligen.
Förutom möjligen när man hälsar på hos folk och glömmer bort att man inte kan ha vanlig mjölk i kaffet, och kommer på det dagen efter när det gör ONT.

Jag gjorde så häromdagen. Och fick ont. Maken skällde lite på mig för att jag är en slarver, och jag fick order om att börja dricka svart kaffe (order låter lite hårt, men eftersom jag uppenbarligen inte fixar det själv så är det nog rätt bra).

Idag... barnkalas... listoplisto skitduktig, häller upp kaffe, ingen mjölk. Tänker: "haha, nu ska jag minsann vara duktig och inte slarva. Hmm, det var inte helt äckligt med svart kaffe, det här ska jag nog kunna lära mig".

Tillbehör till kaffet: En bit tårta. Gräddtårta.

Hur dum får man bli innan det är olagligt? Jag tror jag balanserar på gränsen. Klantarsel...

Inga kommentarer: