Värme i kylan

Lite då och då loggar jag in på Statcounter för att se statistik för bloggen. Det är faktiskt alltid rolig läsning, för sakta men säkert ökar besökarantalet i bloggen.
Jag brukar fundera på vilka det är som hittar hit, hur de hittar hit och vad som får så många att återvända.
Efter en stund kommer jag alltid på att jag inte har någon aning men att det förmodligen mest är en slump att folk kommer hit och kommer tillbaka. De råkar nog bara klicka fel... ;-)
Då kollar jag vilka sökord som har fört folk till bloggen istället, för det är verkligen alltid kul.

Som idag till exempel. Eller nä, idag var det faktiskt inte så himla kul-kul, mer konstigt-kul, men nån har sökt på "hängning av kvinnor", nån annan på "adolf hitler från klassrummet", och ramlat in här. Ööh?

I alla fall... mitt i kylan (-26 grader i morse), så ramlade det in ett väldigt värmande mejl från en före detta kollega på mitt förra jobb i min förra stad.
Du vet vem du är, men du kan nog inte veta hur glad jag blev :-)


Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer: