En till utmaning

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18 rad 4,vad står det där?
grundämne, kemisk förening, jon, molekyl, metall, ickemetall

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan,vad rör du vid?
Ett mörkblått draperi

3. Vad såg du senast på tv?
Nyhetsmorgon

4. Utan att se efter gissa vad klockan är?
11.05 (ganska nära, den är 11.11)

5. Bortsett från datorn vad hör du just nu?
Tvättmaskinen

6. När du senast var ute vad gjorde du då?
Hämtade posten på darriga influensaben. Det är typ 3 dagar sedan.

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökning?
www.nsd.se

8. Vad har du på dig nu?
Kläder

9. Drömde du något i natt?
Det gjorde jag säkert, men jag minns inte vad

10. När skrattade du senast?
Igår tror jag

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Träpanel

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Ja, en treåring som badade utan protest och dessutom vägrade gå upp ur baljan! :-O

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Jag är för trött för att ha en åsikt ;-)

14. Vilken var den senaste film du såg?
Fantastic Four, i förrgår

15. Om du blev multimiljonär - vad skulle du köpa då?
Skitmycket smågodis

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om?
Jag är bäst :-)

17. Tycker du om att dansa?
Nääääää, dans är för folk som inte har råd att stå i baren ;-)

18-19. Vad ska dina barn heta, pojke resp flicka?
Produktionen är avslutad, namnen blev Hanna, Lisa & Maja

20. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Jorå!

21. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
"Skojar bara, jag finns ju inte!"

22. Vilka vill du ska svara på dessa frågor?
Alla som inte har något bättre för sig :-)

1 kommentar:

Lollias sa...

Du lyyyger ju!
"16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om?
Jag är bäst :-)"
- Det vet jag ju! Alltså ett lyg. Sådeså!
;-D