Caracola

Idag hade jag dejt med Caracola, som är här i Kiruna för Andra Chansen.


Det var en tokigt trevlig halvtimme där vi avhandlade ämnen som t.ex. Kirunas stadsflytt och hur det ska gå till att flytta en stad, att Emma inte har något körkort, att Kiruna inte har McDonald's, varifrån tjejernas scenkläder kommer, att de ska få köra halkbana här, att de redan i morse var uppe i slalombacken och filmade prylar till tävlingen, var Mello-efterfesten ska vara, att Caracola är typ gladast i hela Melodifestivalen och att det inte spelar någon roll hur det går i tävlingen så länge de känner att de har gjort ett bra framträdande. Ja, och så pratade vi förstås om att det blir skivsläpp under våren. Intressant!


Efter en mycket märklig dag, som förutom Caracola även innefattade bl.a. småprat med Christer Björkman åsså att jag fick en sprillans ny telefon av min Teliapolare LG, känner jag mig lite lätt mör. Därför skriver jag inte mer just nu, jag nöjer mig med att konstatera att det var en väldigt väldigt bra dag :-)


Lycka till Caracola!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

4 kommentarer:

angryinch sa...

Man blir lite avis måste jag säga. Trots att jag inte har den blekaste om vilka dessa Caracarocaralolacola (?) är ;)

Anonym sa...

Undrar i vilken soptunna du dumpar din nuvarande mobil? ;-)
Inte för att jag ... men... *S*

Lisette sa...

Värsta mello-reportern. Berätta mer om hemstan så vi Umebor m.fl. får veta vad som händer i mello-Kiruna!

Anonym sa...

Är det det HÄR som var meningen med blogg-träffen?? *eh*? Är du klokare nu?