Shiiit

I förra inlägget nämnde jag ju Henrik Torehammar, som är programledare för Brunchrapporten i P3. Himla bra program faktiskt.
I alla fall så tänkte jag att jag kanske skulle googla honom och lägga in en länk i inlägget, och så plötsligt ramlade jag in på en P3-länk där han var på bild med Klara Zimmergren, ni vet Mia & Klara-Klara.


Å ja ba höll på å döööö, för jag har hela tiden varit helt säker på att Klara är den mörkhåriga.
Klara var sommarfågel i Christer i P3 för nån vecka sedan och jag har liksom sett henne framför mig när jag hört hennes underbara röst som passar så bra i radio.

Och så visar det sig nu att jag har sett helt FEL.
Suck. Mina cirklar är rubbade.










Läs även andra bloggares åsikter om ,

1 kommentar:

Anonym sa...

dessutom spelar de in delar av mia&klara på vårt område här i malmö. sånt är coolt(säger småstadstjejen som fortfarande tycker det är kul att se michael wiehe lufsa in på en spelning i säckiga jeans och luvjacka med sina saker i en platspåse)

näm, orkar inte logga in.
//vandrarvild