Idoldags

Jag ser att det är fler än jag som reagerat på att en av snubbarna i Idol-juryn är sjuuukt lik Gary Sinise


Idoldags igen alltså. Jag tillhör de som tycker det är skitkul att kolla auditionturnén och garva ihjäl mig åt alla som inte kan sjunga. Egentligen är det väl rätt taskigt för en del är det uppenbart synd om... men jag är inte perfekt, så jag garvar.

Men det vore najs med mer auditions och lite mindre "the Peter Jihde show"

Och jag är glad att jag aldrig fått för mig att Idola... särskilt nu, för Gary Sinise-lookalike-snubben har en blick som skulle fått mig att vända i dörren och krypa ihop under en sten eller nåt och aldrig komma fram igen.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

2 kommentarer:

Blue sa...

Vafalls...jag har missat att det har börjat :o(

(Kan bero på att jag bor med en fjärkontrollsnazist som bara tror att vi har faktakanaler och TV4 Sci-Fi)

Jag vill också hååååna, det är ju det enda som är kul. När dom bra har utkristalliserat sig har även mitt intresse försvunnit.

Visst är jag en vidrig person ;o)

smultronpaj sa...

ja jävlar, det är honom han är lik. Jag har suttit och undrat