Pest eller kolera


Egentligen gillar jag inte att vältra mig i mitt eget elände, men SATAN vad det gör ont nu igen.
Det värker i armarna och benen, ungefär som att någon sitter inne vid skelettet och gnager sig ut genom musklerna. Molande, brännande, stickande. Heeeela jävla tiden.
Jag har fått värktabletter. De funkar bra men har den lilla piffiga biverkningen att jag får magkatarr. Så nu knaprar jag värktabletter och magmedicin, och så måste jag göra uppehåll med värktabletterna ibland för att magen ska få återhämta sig lite.
Och då kommer värken som ett brev på posten. Ett brev med mjältbrandspulver eller brevbomb eller nåt. Synd att man inte kan välja att inte öppna...
Jag hatar värk!

3 kommentarer:

vandrarvild sa...

vad är det som är fel? fibromyalgi eller nått? tänkte på musklerna.

Sophie sa...

Sådana rektala värktabletter då?? *IDÉ*! Eller man kanske inte använder sådant? Jag fick det bara när jag låg på sjukhuset...

listoplisto sa...

De vet inte vad som är fel, det är det som är mest irriterande. Alla prover är tydligen OK, och läkaren sist (som var väldigt bra) sa att "ibland hittar man helt enkelt ingen orsak".