listoplisto ser in i framtiden...

Oktober/november 2006

På ett spektakulärt sätt lyckades Unika Partiet samla ihop tillräckligt många röster för att ta plats i riksdagen. De flesta är överens om att valframgången berodde på en intensiv marknadsföringskampanj och även den dokusåpa som sändes i TV varje dag under slutet av valrörelsen.
Förvånande nog genomfördes sedan en "kupp" i partiet som plötsligt lämnade partiledare Linda Rosing utan riksdagsplats. "Jag känner mig utnyttjad" säger hon, "Jag inser nu att de bara använde mig för att fiska röster".


*auuuum* Nä, nu ser jag inget mer...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker synd om henne på något vis. Om hon inte har förstört sitt liv innan detta så kommer hon säkert göra det nu. Snacka om att vara aningslös...

Anonym sa...

en gång såg jag in i framtiden. det jag såg då var att man skickade tjockisar till skärgården där de fick bli smala. Det blev sant på ett ungefär .. creepy

Alex sa...

magdi: snarare grundlurad!

Anonym sa...

Jag kan inte tycka synd om henne, mediaho*a var vad hon ville bli och så blev det. Ingen som läste hennes extremt intelligenta svar i Aftonbladet i fredags när hon fick lite "riksdagsfrågor".

Vem är Sveriges statschef?
- Näe, inte så svåra frågor nu, jag har ju inte hunnit läsa på!

DOH!

PS: Jag har lagt dig som länk hos mig, hoppas det var okay?

=)