Plockar upp handsken...

...som Tobias kastat, och fortsätter med listor (som säkert är skittråkiga för alla andra att läsa, men slipp då!) :-)

4 arbeten jag har haft i mitt liv:
1. Glassförsäljare
2. Lärarvikarie
3. Kassabiträde i stormarknad
4. Systemutvecklare

4 filmer jag kan se om och om igen:
1. Clueless (jaaaa, den med Alicia Silverstone...det är helt sant)
2. Stjärnornas Krig (de ursprungliga 3)
3. Sagan om ringen-trilogin
4. The Shadow (jag var allvarligt förälskad i Alec Baldwin på den tiden... men det var då det)

4 städer jag har bott i:
1. Kiruna
2. Umeå
3. Jönköping
4. Kiruna igen

4 tv-serier jag gärna ser:
1. Vänner
2. My name is Earl
3. Desperate housewives
4. Nip/Tuck

4 ställen jag vill åka till:
1. Månen
2. Maldiverna
3. New York
4. Madeira

4 webbsidor jag besöker dagligen:
1. Aftonbladet (tyvärr, det sitter i klickfingret)
2. Familjeliv
3. Nyligen
4. Hotmail

4 favoriträtter:
1. Wokade nudlar med grönsaker och nåt kött
2. Allt som man kan sätta sweet chilisås på
3. Allt som innehåller vitlök (eller nä, inte ALLT...)
4. Nästan allt som man kan grilla

4 ställen där jag trivs:
1. I soffan i källaren
2. Vid datorn i källaren
3. I fåtöljen i källaren
4. Typ överallt i källaren

4 personer jag vill utmana att svara på enkäten:
1. Cecilia
2. Lollo
3. Sophie
4. Nähäpp, där tog visst fantasin (eller vännerna) slut ;-)

2 kommentarer:

Lilla Jag sa...

Antog utmaningen... Men Li! Clueless?! *asg*

Anonym sa...

hi hi listor...
Hittade en gammal dagbok från 84 igår, i den fanns flera listor bla:
Vem jag tycker om:
1. Dennis
2. Dennis
3. Mats
4. Tony
5. Andreas
(jag vet det var över 20 år sedan...)
Eller varför inte hatalistan:
1. Johan H
2. Fredrik
3. Tony (undrar om det var samma som nr 4 på ovanstående lista?)
4. Örjan
5. Jonas B
Tänk om man kunde komma ihåg vilka det var???