Shit, glad att jag inte är en superstar *S*

"Britney Spears uppträder förvirrat, rapar högljutt och pratar om rymdresor i ny hemvideo"

" Nu sprids en video på internet där sångerskan rapar, klagar på att hon är ful och berättar att hon tror att tidsresor är möjliga. Precis som i "Tillbaka till framtiden"-filmerna"

Shit, om det anses vara "att uppträda förvirrat", då är jag glad att jag inte är en superstar. Om nån hörde mina funderingar så skule jag säkert spärras in direkt.
Men handen på hjärtat... hur många har INTE funderat på om det faktiskt går att resa i tiden sådär som i "Tillbaka till framtiden"?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du borde kolla hela klippet så förstår du =) usch hon måste vara ganska så knarkad!

Anonym sa...

ååå jag blir så sur! det hon sa i videon var inget konstigt. Hon var inte ett dugg konstig i videon. Jag gillar britney för hon verkar vara som en helt vanlig tjej, som faktiskt skiter i sin sångkarriär utan mer bryr sig om sina barn! Tycker hon verkar sund, om än kanske inte nästa nobellpristagare. Men vem är det!

Anonym sa...

Nu har jag tom sett filmen å jag tror inte hon var stenad, jag tror hon var jävligt full bara :) å hon lät som en bonnlurk, blev nästan rädd! Men vem har inte varit en full bonnlurk? haha... jag har iaf varit det :)

smultronpaj sa...

oj oj, mig skulle de nog spärra in på en gång om de visst vilka tankar som rör sig i min skalle...

Anonym sa...

I loooove dina bloggs!!
Hurra hurra hurra!