Heja Övertorneå!

I kväll är det final i Idol 2006, och precis som 2004 har familjen listoplisto redan under auditionturnén lyckats plocka ut storfavoriten.
2004 tippade vi Daniel Lindström som vinnare, i år Markus Fagervall.
Det blir kul att se hur det går!

Expressen har ett "hur Idol-nördig-är-du"-test. Jag vet inte om man ska vara stolt över att ha ett bra minne, eller kanske skämmas en aning, men jag fick 19 rätt av 21 möjliga... och kommentaren:

Herregud! Du kan knappast ha missat ett enda Idol-avsnitt de senaste två åren. Kanske känner du någon i Idol, har ställt upp själv eller är tokkär i Peter Swartling.
För så här stort Idol-intresse är inte hälsosamt!


För ni minns väl detta? *mohahahahaaaaa*


Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ni hade rätt igen! Ni är grymma!!! Markus är grym!

Lilla Jag sa...

Jag erkänner. Jag har aldrig röstat i Idol förut. Det gjorde jag ikväll. Och jag är själaglad för Markus vinst.
Hellre en rejäl karl från Norr än en liten skvätt från västkusten!

Dessutom så kan han ju sjunga, ;).

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam