Jag hatar homosexuella

Nej, JAG hatar inte homosexuella. Däremot gör den amerikanske basketspelaren Tim Hardaway tydligen det.
Nu är han kickad från all NBA-relaterad verksamhet efter att ha luftat sina inte helt mysiga åsikter i en radiointervju.

"Jag hatar homosexuella. Jag låter folk veta att jag inte gillar homosexuella. Jag tycker inte om att vara i närheten av homosexuella"
Härligt, eller hur? Riktigt kärleksfullt.
Nåväl... efter att ha fått kicken och gissningsvis också lite skäll, kom Hardaway sedan på att han inte är osynlig trots att han trodde det. Folk hade faktiskt hört det han sa, så han kom på att det kanske skulle vara klokt att ångra sig lite
"Jag ångrar mig. Jag skulle inte ha sagt att jag hatar homosexuella eller liknande. Det var ett misstag av mig"
Ångrar att du sa det och att du faktiskt hatar homosexuella, eller att någon hörde?
För pudeln kan väl inte ha att göra med att du förlorar pengar på det hela?

Idiot.


Andra bloggar om: , , ,

1 kommentar:

Dennis Alexis Hellström sa...

Fy fan. Skönt att han fick sparken.