Bloggen som inte är helt nykter...

...rapporterar att det inte gick att ta sig in på artisternas efterfest, men att det var sjukt kul på Ferrum ändå :-)

Sibel till final i Globen... helt otroligt skoj. Jag är inte sämre än att jag kan erkänna att jag började tjuta när resultatet kom. Mitt i publikhavet (heja Kiruna, det blev ju bra till slut), stod jag där och tjöt över Mello. Hallå liksom... tjuta till Mello...för att Sibel gick till final. Doh.

Well well... äventyret är över för den här gången, och i morrn lär det kännas i huvudet.
Jag har haft mitt livs kanske roligaste vecka, och nu är det över. Tack till alla som har gjort den här veckan till vad den har varit. Ingen nämnd, ingen glömd, ni vet vilka ni är.

Nu är det sovdags. Klockan är snart 3 på natten och jag behöver sooooova. Puss och kram :-)

7 kommentarer:

Lilla Jag sa...

Hahaha, ja. Jag hoppade runt av vild glädje när Carola åkte ut och tar på mig en liten del av den äran eftersom jag röstade som en galning på Nordman. ;)

Men Sibel? Nja. Låten är ganska tillintetsägande, jag letar efter refrängen varje gång jag lyssnar på den, men sjunga kan hon.

Carola ha fått konkurrens. Och inte bara från Sibel.

Anonym sa...

Det var grymt roligt att följa andra chansen via tv:n också :) Vilken PR för stan! Synd bara att jag missade en del av pratet bara för att jags att och letade efter kända ansikten *haha* Kvällen verkar ha varit lyckad. Hoppas att det onda i håret gett med sig ;)

Anonym sa...

Tack för den roligaste utekvällen på många många år!

listoplisto sa...

sussie: Tack själv, det var helt galet kul!!! :-)

angryinch sa...

Helt rätt låtar gick till final! Sibel gav mig gåshud och Nordman var grymma! Jag o Joar röstade nio gånger på Nordman(mot Androla). och sen nio gånger på Sibel :)

Anonym sa...

Sibel var verkligen duperdukig i lördags och jag blev jätteglad att hon gick vidare. Nu gäller det bara att ringa och rösta på lördag igen och se till att hon blir vinnaren! Längtar även tills när hennes album, "The Diving Belle" släpps den 12/3.

Anonym sa...

Fan vad roligt! Jag skulle också vilja vara inte helt nykter!